For you I'd bleed myself dry.

det är nog lite så att jag avgudar mina vänner rätt mycket. igår var en av de där bättre kvällarna. inget speciellt som hände utan allting bara var. åka bil på småvägar i ösregn, tacos med på tok för mycket köttfärs, kolla på film utan att riktigt se vad som händer, lagom mycket cider, smält b&j's, farmville-nörda och fyra pers i en tvåsitssoffa. och imorse var det också mys. dueller i nåt spel. det var ruuuligt när alla jämt ägde jens. och att äta glass och mariekex till frukost är rätt gott. och att vakna till pruttljud och kvävda asgarv. ni vet att jag tycker om er.

jag fick min nya mobil idag. jag vet inte riktigt vad som hänt, jag tror det nog vart ett rätt stort glapp i kommunikationen på onoff? hur som så ligger den på laddning nu. WOHO! och mamma köpte en ny dator idag dessutom. nu är det bara en extern hårddisk som ska inhandlas innan vi switchar rum.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0