det här är slutet på resan, och början på en ny med dig, med dig, med dig.

jag blev väckt av att vi fick en leverans med ett nytt matsalsmöblemang hem. ett stort, fett, vitt, rustikt bord och typ åtta stolar. lagom härligt att vakna till. men när jag ändå var vaken åkte jag och pap ner till onoff och beställde min mobil. JAG FÅR DEN IMORGON! då ska jag ägna dagen till att installera alla mysiga saker och utforska den utan att läsa instruktionsboken. och flytta över alla grejer och lägga till alla ord i t9. jag blir lite knäpp när det inte finns massa ord som jag använder ofta.

men puss på min mobil, ändå! den är dessutom asflashigt snyggt röd. mumma!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0