but we always seem to end up breaking eachothers hearts.

jag dör lite.
falkis är slut för i år.
summan av kardemumman var att det nog var det sämsta falkis någonsin. med några inslag som dock var bland de bättre. flest minus, trots allt.
jag ska ändå göra en snabb sammanfattning, mest för min egen skull.

nyheter på teckenspråk på radion på nervägen. sämsta tiokampslaget: jag och alla under 150cm. tintin på stumfilm? förkylning. korsdrag. definition på sexsms. castenson. pajad mobil. brännmaneter. vattenballonger i huvudet. kass sammanhållning. kassa spurter. träningar som var över förväntan. ont i axlar, huvud, bröst, överallt. träningsvärk i HELA bröstmuskulaturen. peggen's. första spyan på tretton år. "det blir snart varmt igen". rembrants. teater. avslappningsband = snarkningar. rensa filtret. mums-mat. mums-efterrätt. viktkurvan åt fel håll? petra <3 känna vilka som verkligen är vänner. favorisering. mer glass. högrogg. tapetklister-havregrynsgröt. hopp i sängarna och kuddkrig. min och castensons säng var samlingspunkteN. läsa "bibel". piren. solnedgång. hoodtröjor. sega i duschen. ångbastun.

egentligen var allt som det alltid varit. vissa personer har jag kommit betydligt mycket närmare. vissa har jag glidit ifrån nåt kopiöst. tänk vad en sommar kan göra i mognad hos vissa.
och jag längtade hem hela veckan.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0