Bound to truce, wrong choice again.

sista dagen på mitt sista sommarlov och därmed sista dagen av sommaren för det här året. för sydafrika räknas knappt, även om det ju kommer vara som sommar där.

jag har mest gjort ingenting idag. åkt lite bil bara. och tränat. fast den var rätt chill. även om 5x200 räkna till inte var nån större höjdare. men jag lyste upp stämningen med min underbart fina och sjukt vältajmade målgång på min fjärilsspurt. ett armtag på en och en halv decimeter. tja, ni förstår ju själva.

imorgon börjar dessutom skolan. jag vet inte om jag är glad eller ledsen för det. jag är nog mest likgiltig. som med allt annat. fast jag har kommit på att jag borde ansöka om att få komplettera min mönstring snart. för allt sånt blir ju helt frivilligt efter 30 juni. men ja. jag tror jag hinner skörda mina pumpor innan dess, va?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0