Allting var ju enklare då, men ingenting kan bli vad det var.

jag borde verkligen sova mer än vad jag gör. inte helt okej, så att säga.
igår åkte jag in med jozy och jimmy till stadsfesten. vi gick runt lite och sen kollade vi på promoe. jag stod och röjde med malin och malin. skäggig vegan, skäggig vegan, skäggig vegan! efter promoe gick jag med malin och joz försvann med linus. sen såg jag inte dem mer innan jag fick ett sms där det stod att de åkte hem. kul. jag som ville se monde yeux. så jag stannade ändå och kollade på dem (och jag och malin dreglade massvis över gitarristen. MUMS!) och sen frös vi massa. sen fick jag åka med malin och dem till stensjön och där tvingade jag jens att hämta mig, eftersom det inte fanns nån annan som var nykter och som skulle till nässjö. bra. men det löste ju sig till slut.

och idag ska jag nog plugga. och städa lite. det behövs. jag invigde nya brödrosten för en stund sen också. mums. senare i eftermiddag ska jag simma tvärs igenom bassängen och se ut som ett träd. den årliga traditionen. jag ser verkligen fram emot det. och sen hoppa sönder kransarna från femman!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0