we need to get going.

min axel har pajat ihop. bra. eller åt helvete. det är lite vilket som egentligen. men ont gör det.

skolan var rätt chill. istället för svenskaredovisningen som jag mentalt förberett mig på hade vi enelska två gånger och kollade på nån kass film, twelve monkeys. värdelöst. jag förstod ingenting. de andra lektionerna var inte heller speciellt mycket att ha. nu blev jag plötsligt grymt skoltrött igen. suck.
sen drog jag hem lite snabbt och käkade och sen blev det träning. det är a-vecka, kan jag ju upplysa er om. och det kändes. 25-50-75-100-125-150-175-200 och ner igen. frisim, spec, andraspec. HÄRLIGT! inte konstigt om min axel pajar som fan.

och imorgon blir det träning gånger deux. och vi ska ha conny. då blir jag lite lycklig. jag behöver verkligen lite omtanke nu och då. ungefär när allt är som det är just nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0