Things ain't working out like they're supposed to, but at least they're working out if you ask yourself if anything is meaningful.

fredagar är älskvärda dagar, det är allt vad jag anser.
först åkte jag till trafikskolan och gav mig på bil-pämen än en gång. men jag vet inte hur det gick. men ja. sen blev det skola och på fysiken skulle vi skjuta sönder urglas. jag måste säga att jag var väldigt skillad på det. jag och moa var de första som lyckades. att det kan vara så roligt att ha sönder något! sen blev sista lektionen matte, efter att ha suttit och solat vid glaskorridoren på lunchen. jag älskar vädret. men jag förstår sannerligen ingenting av matten. så om någon skulle vilja vara så vänlig och förklara sinus och cosinus och all shit så skulle jag bli lycklig.

eftersom det inte blir hotellet ikväll så får jag ta och träna istället. men det är väl okej. det blir väl det gamla vanliga, 40x50. men jag gillar faktiskt den serien, även om den är hyfsat ökänd. men bättre ökänd än okänd, eller hur? ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0