there will be an answer, let it be.

dagen har varit utomordentligt skön. det blev ett par timmar i solen, vilket jag tror och hoppas leder till en liten vacker nyans av ansikte, mage och smalben. härligt. sen drog jag till simhallen och var funkis. tidtagare på bana tre. alltså var det inget chillandes här inte. jag hade saker att göra precis hela tiden. men jag måste säga att det är väldigt roligt att diska folk. haha, jag har sån sjuk skadeglädje!
jag är hungrig nu och det ryker in nåt fruktansvärt från grillen på altanen. jag har bara käkat lite frulle och en delicatoboll idag. jag köpte delicatobollen precis innan passet började, och när jag käkat typ halva så skulle vi lägga i plattorna och då la jag resterande på en stol men en heatlista. sen när jag kom tillbaka så satt det nån på stolen. hmpf. jag antog att hon slängt min delicatoboll, så jag brydde mig inte mer. när vi tog upp plattorna igen när passet var slut så jag att min halva låg i fönstret, tydligen hade den legat där hela passet, haha! sen cyklade jag och annie till hemmakväll efter ungefär tre stopp på grund av hoppande kedja på annies skabbiga cykel.
och nu blir det grill och chill hemma. så sjukt gött! för idag har det varit helt älskvärt väder! <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0