the rest is still unwritten.

jag gillar att ha lov. då kan man ha dagar som denna. göttiga dagar.
jag gick upp och tränade. gött som fan. fast sen var jag själv i omklädningsrummet för alla andra skulle hem och käka och sånt. men det var lite kul när jag och annie fick värsta skiten för att vi satte på bastun. men är det vårt fel att hon inte kommer i tid till jobbet, eller? det finns ju som sagt en anledning till att vi kallar henne pucko nr 2...
sen blev det körskolan. hellyeah. jag fick mer beröm. då blev jag rätt glad. och så körde vi på andra konstiga vägar och bromsade och sånt. det börjar nästan bli lite roligt nu. ^_^
sen cyklade jag till stationen och åkte till jönköping. härligt. så gick jag och dumpade min sjukt tunga bag hos mamma och käkade typ upp hennes påskägg med godis. mums. sen blev det lite shopping, lite lunch och lite mer shopping. på lunchen gick jag och mamma och käkade på pallas athena. lätt bästa restauranten. då hör jag "öh, fan har nässjö hittat hit?" då är det en hel drös med jönköpingsimmare, typ sebbe, emil, viktor rochowiak och massa andra. haha. det var riktigt roligt.

nu sitter jag själv och degar hemma hos jens. han är på kåren till typ nio. härligt. och jag har fått sympatier från typ fem pers. DET är riktigt härigt ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0