tala om vem du är denna gången.

valborg har varit riktigt bra.
skolan inledde dagen, för i nässjö så är det ingen särbehandling bara för att det är valborg, liksom. idrott, samhäll och kemi. sen blev det ett litet hål och sen spanska, då med nationella muntliga. det gick faktiskt över förväntan. härligt. så jag fick vg+, det är bra. så jag hoppas att de andra delarna också är bra, så mitt betyg kan stå sig. sen var jag tvungen att cykla hem cykeln och sen åkte vi till jönköping och plockade upp mam och fortsatte till göteborg. vad jag älskar den staden. efter lite chill på club avancez med m&p och björn och marie och kurt och albert gick jag till den stora gräsplätten nedanför bibloteket och satt med bj och hans kompisar och kollade på cortègen och glassade i solskenet. så sjukt underbart härligt. sen var tyvärr festen slut för min del. de andra skulle till gasqen och festa, men det var biljett för att komma in, och jag ägde ingen, alltså var jag tvungen att skippa det. men nästa år, bj har lovat att vi ska festa då istället. woho! så det blev en hyfsat lugnt middag hemma hos b&m i frölunda. mja.

jag är trött och imorgon blir det nog lite fest och trevlans hos albin i stensjön och sen taggar jag popadelica. SOM JAG LÄNGTAT!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0