Sure I will hate myself when you find out that someone else is better than me.

aj för helvete. som om man inte hade ont och träningsvärk överallt sen innan.
det var ju träning imorse. tidigt. eller, mellan tio och tolv. sjukt jävla jobbigt. 80x50, hellyeah! åttio är minst tjugo för många. som jocke sa. åttio är åttio för många. då blev jag skitsur och typ skällde ut honom. det var lite roligt. men jag håller med. 80x50 är inte roligt. jag låg typ sekunden fel hela tiden. och jag var helt död i armarna. men jag körde ändå kvitt eller dubbelt en tjugofemma. fjärs fick det bli. efter fyratusen frisim är man ju inte jättepepp på att köra ännu mer frisim, liksom. jag sa att jag skulle ha 15.08. jag hade 15.15 och imse sa snabbare. fyra spänn till mig! jag måste säga att jag faktiskt är rätt skillad på att gissa tider, jag brukar oftast inte vara längre ifrån än kanske två tiondelar. tss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0