She's my heroine.

jag är så jävla cool. jag har skaffat facebook. sådetså. jag som sa att jag aldrig skulle sjunka så lågt har fallit för grupptrycket. det ni! så nu lallar jag runt och förstår mest ingenting av det jag gör. men det är väl som det alltid är! så nu får ni vänförfråga mig, det tycker jag allt. för jag har inga vänner. men jag hade dock sjutton (!!!) förfrågningar innan jag ens blev medlem. hej-jag-är-sjuukt-poppis!

dagen idag var inte så mycket att tala om. jag redovisade svenskan och sånt. och fysiken var som vanligt världens skratt. vi gillart så sjukt mycket. eller som honey säger: så sjukt dååliga är vi!
och imorgon blir det träning och hela faderuttan. KAKA! och sandra, min älskling, kommer även då. hon var ju och tränade med oss idag. lovely! och så taggar jag ju biologiprov imon med. fail som vanligt?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0