put a little money in this type of thing.

träningen var ovanligt chill. vi hade äkta finbesök, olof hade behagat sig till nässjö! så vi körde klappleken först, den är faktiskt rolig, och klas och olof åkte direkt, haha. sne blev det lite stratos och lite hp, dock frisim, frisim, ryggsim. hp på rygg funkar helt enkelt inte. det blir hur många gånger jobbigare som helst. och sen blev det en fyrahundring på tid. enligt hade jag, annie OCH william alla typ 5:03. men jag tror att det nog är rätt fel. för den tiden jag själv såg på mig var 5:07 och william brukar dessutom alltid ligga fem, sex, sju, åtta sekunder över pers och nu ligger han plötsligt sex under? njaaaa...

och imorgon blir det chilla och förhoppningsvis sola på morgonen och sen blir det funkis på simiaden på eftermiddagen. härligt! ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0