Murder these thoughts, life is disconnecting me.

åhå, braiga dagen.
"tjocka släkten" kom hit för att fira att jag äntligen fyllt myndig och sånt. så det blev middag med alla dess tillbehör. men att öppna paket är faktiskt inget roligt längre. hur kul är det att öppna kuvert, liksom? men ja, det funkar väl när man summerar allt. allt som allt blev det tio och fem. och det är ju faktiskt väldigt bra. jag ska nog köpa mig ett makroobjektiv och fortsätta leka att jag är duktig som fotograf. resten får jag väl spara och bränna på körkortet, det LÄR ju behövas.

när alla sen åkt hem åkte jag och pappa ut och övningskörde. typ parkering och backning och sånt. JAG SUGER! men pappas jävla skithög suger också. den dog ungefär hundra gånger, och då var det inte ens mitt fel! blä. jag kommer aldrig fixa det!

och imorgon är det måndag. och jag har körletion halv åtta imorgon. härligt. sömn är överskattat och obefintligt. och jag är proppmätt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0