mellan dig och mig känns det som om allt går i slow-motion.

jag är trött. som fan. och jag har ont. jag lyckades ramla av bollen på fysen idag. vi körde kasta gris knästående på de stora silverbollarna. men jag var inte beredd när det var min tur utan fick bollen i ansiktet och tappade balansen och efter lite vinglande ramlade ner och landade på armbågen. rätt ner i stengolvet. det snurrade härligt och jag var en hårsmån ifrån att svimma. härligt värre. så nu är jag halvt illamående och min armbåge är alldeles blå. snyggt.

dagen idag var ändå hyfsat okej. träning imorse med min älskling. idag var det superrekord. vi var SJUTTON pers! inklusive sandra, eva och klas. sen fixade vi oss och käkade kakor och sånt. och sen blev det körning. det är lite jobbigt när jag får skit för att jag aldrig kör hemma, men det är ju lite svårt när jag träffat pappa i fyrtiofem minuter den senaste en och en halv veckan. hmpf.
och biologin gick väl som väntat. jag svamlade massa och hoppas att det blir någotsånär bra ändå. sen blev det lite körkortsteori och sen hem och äta och sen träningen igen. efter att jag ramlat var jag ju halvlullig hela passet. och sen envisades andreas med att vi skulle dyka genom ringar. men det funkar inte. jag har en mental spärr där. det blev ju inte bättre när jag fullt och totalt missbedömde avståndet och tjongade i ringen först bakom nacken och sen drog i med glasögat. som om jag inte hade ont sen innan.

men jag taggar imorgon. det borde väl ändå bli en lite bra dag. jag är så värd det, tycker jag!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0