jag vill ha din kärlek.

fredagar. härligt. körlektionen gick bra och sånt. och sen blev det kortspel i datorsalen med killarna. hej-jag-suger-rätt-mycket-på-bluff. sen var det fysik. min labbrapport är rätt bra. och sjukt utförlig. fast jag vet inte om det är bra eller dåligt egentligen. vi får väl se. sen var matten mycket rolig. honey vill nog vara med på mitt projektarbete. hon vill hur som helst ha "en munter monter"! sen kom vi på "en butter mutter". en munter monter och en butter mutter. HIHI! jag lovar, det är jättekul om man fattar och är lika trötta som vi var. ante tyckte förövrigt att jag borde döpa mitt projektarbete till "mina amfibiska betraktelser". han är konstig.

nu blir det strax träning. hej och hå X gånger femtio. sen blir det väl chill resten av helgen antar jag. och plugg med. jag dör ungefär

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0