Jag skulle döda dig om jag visste vartenda tanke var slöseri.

pajaxel (eller imse vill ha det till skuldra...) igen och igen. jag hatar det.

fysen var rätt chill. jag fixade inte allt för min axel, men det mesta gick rätt hyfsat. och jag stod själv på silverbollen och höll på att riva ner ett element. härligt. sen var det simning. fyfan. sjukt mycket hp. halsen pajade också. liksom. 200 6-takt. 100ingar 6-7-8-9-10-takt. sen 50or tills man klarade hela och börja på 6-takt. fast vi behövde inte köra alla femtior. men sista var ändå utan andning. jag hade 27 armtag och hade faktiskt ingen svimningskänsla alls. gött. sen blev det massa ben och shit. jag är trött nu. hemskeligt.
och min sovmorgon äts upp av körlektion. också väldigt hemskeligt, må jag säga.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0