it's a terrible thing to lose.

jag är så sjukt trött nu. träningen var rätt värd ändå. fysen var lite rolig, vi körde endel minst sagt mysko övningar, men roligt var det. och jag piffade till mig genom att ha en svart och en vit strumpa på mig. palla leta igenom hela väskan efter två stycken svarta när man bara hittar en och en vit ligger jämte alldeles tillgänglig! sen sjöng faktiskt alla för mig, det var lite härligt, och sen var det ju simning. rätt chill pass. lite av varje, rätt mycket arm. men äsch, det är ju gött.

sen blev det lite bakelse och lite paket. cash till körkortet är väldigt uppskattat och behövligt, peter, bjorn and john's skiva och typ värmespolar till håret. ja, rätt tråkigt, jag vet. men på söndag lär jag ju få rätt mycket mer pengar från diverse släkt, så jag ska nog införskaffa mig ett makroobjektiv, tror jag. eller en ny mobil, vilket som!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0