i'm losing my mind.

jag är trött. och min axel gör ont som fan. riktigt ont nu. det var okej igår, men när jag vaknade imorse gjorde det fruktansvärt ont igen. det är det där med att ligga på sidan på en smal plats. två pers i en säng som är 80 bred = smal plats.
men ja. jens kom hem tillslut. vi gjorde kladdkaka och kollade på hockey. matchen ska vi inte snacka om. värdelöst. speciellt domaren. som vanligt. men det är väl bara att vryta ihop och gå vidare. vi behöver ju inte vinna VARJE år, liksom.
sen blev det inte överdrivet mycket sovit. man sover ju som sagt inte särskilt bekvämt. och sen blev vi väckta av sms tjugo i sju (hämnden är såååå ljuv!) och då ville "vi" inte somna igen. resultatet är att jag nu är helt utmattad. så vi degade oss igenom förmiddagen med xbox. lame spel, men jag blev riktigt bra islutet. eller om det var tur. vilket som. sen åkte vi till nässjö för jens skulle till malmbäck innan de skulle till hultsfred. blä. jag vill också gå på konsert. fast smk (slagsmålsklubben, för er som är obildade) är inte riktigt vad jag gillar. eller, de är väl hyfsat okej. egentligen enda felet de har är att de inte sjunger. och det är ju det som är grejen. tss! men ändå. konsert <3 kul att de var nio pers som skulle åka, liksom. varav typ tre ändå bara är "bihang". tss!

idag var det träning med. härligt när jag var så trött och har så sjukt ont i axlarna. fysen var ganska slapp, för vi missade typ första kvarten eftersom vi inte kom in i hallen. sen var simningen okej. men hård. och BARA ben. eller, 1600 hp med. trist som fan. men benen. 3x(4x50) max. fj, ry, fr. start 45 (!!!!!!!!). jag klarade typ den första på varje. sen blev det vända direkt igen. längesen jag hade sån mjölksyra i benen. sen blev det ytterligare mer ben. aj. låren, knäna, rumpan, vaderna och benhinnorna! jag dog lite.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: malin

vad snackar du om? vadå bihang ? var väl bara en person som var det eller.

2009-04-10 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0