I'll hide you in a song.

morgonträning. rolig. jag och annie är inte överdrivet bra på timing när det gäller armtag. men vi har kul ändå.
sen åkte jag till min älskade apu. hej superchill. idag hann jag åtminstone prata med den snubben jag skulle prata med. men sen. jag hängde hos nån kille som berättade allt värt om kablar och sen har jag hängt hos jimmy och stört honom i några timmar i väntan på ett datakonton. härligt. lagom tills jag fått mitt konto och skrivit ner en pyttekladd skulle steven och ante åka hem, så då gick jag också. CHILLIGT!

fast jag tänkte, när jag inte tränar ikväll ska jag plugga lite. typ skriva ner lite till svenskan och göra klart min spanskatext. iaf det jag skulle skriva. översättning och sånt få vi ta nån annan dag. det är ju så tråkigt ändå.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0