i don't care as long as it's with you.

min axel mådde bra när jag vanade lagom tills träningen. som förövrigt var rolig. vi hade conny. det är bäst, ungefär. eller. träningen var rolig fram tills typ tio i sju. då började min axel göra sjukt ont. härligt! och det har knappast blivit bättre under dagen. träning nummer två gjorde den definitivt helt fuckad. jag var till och med tvungen att simma ben på sista trehundringen (av fem) för den gjorde så ont. sandy simmar benspark frivilligt! det händer inte varje dag = jag har jääävligt ont. arrggg....

skolan var okej. hål i tre timmar är rätt chill. jag och malin tog min cykel och åkte till simhallen och köpte glass. mums. fast det var rätt kallt...
och imorgon är det dödsdag igen. jag slipper i och för sig tre lektioner, men jag har spanska nationella hela dagen istället. härligt som fan. och det lär ju knappast gå särskilt bra med tanke på all spanska jag gjort på lovet. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0