happy birthday!

för jag fyller år idag! trallalalalaa!

och idag har det faktiskt varit riktigt bra. min och honeys lektion blev ytterst lyckad och vi hade väldigt roligt. sen blev det chillig samhäll och sen slutade vi, och då var klockan kanske elva. så honey var gullig och bjöd mig på pizza och sen gled vi runt på stan innan vi gick på den "obligatoriska" kroginfon. av alla tvåor var vi kanske hälften (max!) som gick. sånt är lite roligt. sen gick jag och honey med albin och lövet till stationen och sen stod vi och babblade ett tag. och det var ju fint väder med! och jag har fått väldigt många grattis-sms. det första trillade in redan vid halv sju och efterföljdes av fyra till inom loppet av tio minuter.
men nu blir det träning. men jag ska ta det lite lugnt, känner jag. min högra armbåge är ungefär dubbelt så stor som den vänstra och vackert lilaskiftande!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0