Händer samma sak på bortaplan hörs inte ett ljud.

jag nöter florence valentin. det var den låten jag hade på hjärnan hela träningen. jobbigt värre, må jag säga.

imorse blev det körlektion. gick väl sådär. jag gör ju knappast framsteg. jag lär bli fattig men ändå aldrig ta det där jävla körkortet. och lövet bara hetsar. ALLA bara hetsar! ursäkta att jag är så dålig...
skolan, mja. egentligen inga värda lektioner alls. eller, vi var ju som alltid sjukt trötta på samhällen så det blev mest ett enda stort skratt. steven ska skriva en schlager om BNP, det kommer bli ytterst intressant. projektarbete, jatack!
sen blev det trafikskolan och äntligen fixade bilshitten. och jag hade typ alla fel på första testen på datorn. bra att jag är så värdelös. men jag ska göra halkbanan på måndag. så jag skolkar matten, kemin och svenskan. värt som fan. iofs hade jag väl behövt gå på matten... äh.

träningen var tråkig. vi körde 400 två gånger, varav första låg jag i skvalpet och allt utforsande vatten från rutschekanan, så jag kände att 5:17 inte gjorde mig rättvis, riktigt. andra hade jag 5:11 på. och vad som har hänt med william vet vi inte riktigt. han har antagligen inte kört så värst seriöst det senaste halvåret om han plötsligt går från 5:20 till att pers med fem sekunder. jamenellerhur! och sen fick jag och annie hjälpa matildo av med baddräkten. alltid lika roande, haha ^_^

och imorgon blir det nationella i engelska. jag vill inte.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0