ge mig den solen så ska jag hälla ner den i en pool.

jag tror jag längtar till om fem dagar. men jag vet inte. det känns lite antiklimaxat just nu.
men. om fem dagar är det åtta månader tills vi åker till sydafrika. det är däremot nåt jag längtar något grymt till. det kommer bli så bra.
och om fem dagar är det en vecka till valborg. det kommer bli roligt. göteborg är alltid världens bästa. honey är kärlek. och min kusin med.
hela den veckan blir nog bra. efter valborg blir det popadelica. härligt med lite livemusik och sånt igen. live är alltid live, liksom.
och en vecka senare är jag ensam hemma och simmar rosenlundsbadet. änteligen långbanetävling! och äntligen 400 liksom. och 50br. nu jävlar, ungefär.
och sen räknar jag ner dagarna till riktiga sommaren. jag vill vara ute och jobba istället för att sitta inne och begrava näsan i biologi och fysik och matte och alla andra ämnen. jag vet inte när jag var såhär skoltrött sist.
men jag har ju musik. min ipod är sannerligen min absolut käraste ägodel.
dessutom vet jag nog vilken mobil jag ska köpa när det kommer till det. riktigt frän tror jag den är.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0