för kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva.

glad påsk på er!
dagen har varit härlig, även om jag inte tycker om påsken egentligen. jag har kommit på att jag inte är särskilt mycket för allmänna högtidsdagar överhuvudtaget. de är rätt lame. men okej. det är väl rätt trevligt ändå kanske, att träffa släkten nångång ibland.

jag älskar dagens väder. jag satt ute och solade i bikini i en och en halv timme och det resulterade i en kräftliknande nyans på bröst, mage och ansikte. härligt! sen övningskörde jag til eksjö och hämtade mormor och sen blev det lite ägg och sånt påsktypiskt. och godis. mumselimums.

men ja. nu är allting svårt igen. eller, det är väl lätt egentligen. jag vill inte vilja.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0