du kommer gå långt.

onsdagar är lite så man dör. jag var tröttare än vanligt imorse och det var ljusare och betydligt varmare än vanligt så det kompenserade lite. träning och körlektion och hatade teori. skola och jag och honey gjorde nationella muntliga. vi var rätt bra, tycker jag väl. men vi fick inga kommentarer alls, så det kan gått hur som helst. sen hade vi hål i tre timmar så jag, michan, moa, saba och jossan gick till coco thai och käkade och glassade. sen blev det mer glass i solen. man blir så lycklig när det är sånt här väder. biologin var sist på dagen. jag och malin och ante var i en liten grupp. OJ, så seriösa vi var. ante läste först texten med sin carl bildt-röst och sen blev det läsning till psalmrytm ungefär. vi skrattade gott. väldigt intressant text om sjöhästar där pappan är den som blir gravid och föder ungar. hmm...

träning nummer två för dagen var mest fail. vad vi hatar andreas. fattar han inte det? och hur kan han älska benspark så sjukt mycket förstår vi inte alls. liksom, 8x75 medleyben utan platta eller fenor. jag dog. och sen 600 med platta och fenor fj, ry, fr 100-100 ej split. jag dog verkligen. och sen var jag tvungen att cykla hem. jag äro lat.

imorgon blir det först skola på förmiddagen och kanske en halvtimme eller nåt på spanskan och sen blir det göteborg! härligt! och det verkar ju bli fint väder med. då får jag nog ändå hänga med bj och hans polare. men det blir säkert bra, det med!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0