dom får tro vad dom vill.

träning. ohja. det blev ju som förutspått 40x50. och idag skulle det tydligen vara extra jobbigt. jag skulle sluta på 36.5. grattis. fast jag låg faktiskt rätt, eller lite under, hela tiden. och jag hade 34.9 på sista. då var jag riktigt trött. sista två var syra. hemsk. men 40x50 är kul tycker jag. men jag är ju å andra sidan lite sjuk i huvudet också.
sen bastade vi och hade obligatoriska raka-benen-konversationen i duschen. hihi. sen satt jag och matildo och pratade och så kom petra med och vi bestämde att hon ska massera mig på söndag. tack gode gud. mina axlarär tre centimeter nedanför öronen nuförtiden, och man känner ingen skillnad på nyckelben och muskel. gött!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0