disappointments and weak regrets.

så. jag kom nyss hem.
vi åkte till kungsbacka och freeport. jag hann köpa en bh och ett schampo och en macdonkanglass under den korta tid vi var där. sen åkte vi och hälsade på farfar och farmor som låg i varsin säng på varsitt sjukhus. härligt positivt. sen blev det kalas. och det var kalas. jag gillar när jag får träffa den lite bättre delen av min släkt, det vill säga mina kusiner. jag älskar dem. jag har alltid så sjukt roligt med bj. han är bästy. fast sen visade det sig att han inte kan komma till mitt kalas. och det är ju illa. men han lovade att vi ska försöka ses på valborg. då jag och honey ska göra göteborg osäkert som fan! isch, jag längtar!

och imorgon är det första skoldagen på evigheter. det kommer ju gå finfint...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0