But how we move from A to B it can't be up to me.

lov. härliga lov.
och när jag äntligen ska få sova ordentligt vaknar jag av att telefonen ringer vid nio. klockrent. då är det pappa och när jag ringer upp så säger han att det var ett misstag, han bara fipplade med sin nya kassa mobil. LYCKAT!

så idag har jag mest degat. jag satt ute en stund och läste, men det var så fruktansvärt kallt och blåsigt så jag var tvungen att gå in. och så har jag fått kallelse till mönstring idag. lite fjärilar i magen är det faktiskt. och nu är det antagligen jättemånga som tänker "varför ska du mönstra?" och sånt. för att jag vill det. punkt! för att jag tror det kan ge mig någonting och för att jag tror att det skulle passa mig som person och för att jag tror att jag skulle utvecklas och lära mig sjukt mycket om jag gjorde lumpen. så. punkt. och jag ska ju bara mönstra än så länge. inget är ju definitivt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0