Bang bang, there goes your life!

jag kom nyss hem från trafikskolan. två lektioner och lite plugg därimellan. och för första gången tycker jag det gick riktigt bra. och jag fick beröm. kors i taket! fast jag suger fortfarande på att parkera och backa, men det är ju detaljer.

jag har ont i axlarna. fortfarande. jag hoppas på att det inte blir överdrivet jobbigt på träningen ikväll. jag ska ju träna och sånt imon med. jag älskar att träna morgon på loven. det är så härligt. fast nu åker jag ju inte hem och päser utan masar mig till körskolan och sen drar jag till jönköping och shoppar och umgås med mamma och sen jens. det ska bli gött att shoppa lite. egentligen är det nästan roligast att shoppa själv, det anser jag. okej att man kanske behöver smakråd och sånt, men annars gillar jag att gå själv, eller eventuellt med mamma. tss. jag måste bara hitta lite pengar att shoppa för nu med då ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0