You turned my life around and for that, I am glad.

aj, fysisk jävla smärta.
skolan var lam. vi slutade lite tidigare så jag hann hem och äta och kolla ett oc-avsnitt innan jag drog och tränade. när jag vaknade i morse så hade jag redan då helt sjukt ont i axlarna. det blev inte bättre av att vi körde världens syrapass på träningen. gänget jag körde med (viktor, jocke, jag, alice och matildo) körde sex stycken. sex gånger hundra medley. max. start fem minuter. jag började på pers, det var ju faktiskt bra. och jag är ingen medleysimmare, ska ni veta. mina sex hundringar gick på 1.23, 1.26, 1.24, 1.26, 1.29, 1.26. jag var lite lätt ojämt och imse sa att man inte kunde se nåt resultat då. bajs, liksom. men nu har jag VERKLIGEN ont ÖVERALLT. ofta jag kommer fixa gå sju kilometer imorgon. och efter träningen tog vi dessutom sponsorfoto. kunde han inte valt ett tillfälle då alla såg ännu mer skabbiga ut?!

och igår när jag kollade biljetter till håkan i huskvarna var det svart på ticnet och när jag tittade för en stund sen så var det gult. lycka, eller vad? så nu har sandy bokat en biljett, så sandy och malin kommer ha fantastiskt roligt! WIIIE!

han ignorerade mig idag. det var nästan hemskt. jag vet fortfarande inte vafan jag ska ta mig till. ge mig torsdag så vi kan prata på riktigt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0