You step a little closer to me.

dagen idag var mest allmänt trist.
jag hängde med m&p ner på stan. jag shoppade bhar och var och hälsade på alice i nya affären. det var faktiskt rätt roligt. "hmm, shimmery!" på eftermiddagen bar det av till utbildningslokalen och sedan till simhallen och lilla sporthallen. vi körde massa trista övningar och annat bajs. vi fick inte ens leka. det enda roliga var våran konversation i hörnet. juste, note to self, fråga jocke om det där! sen gick vi in i simhallen och simmade lite snabbt och körde lite lam vattenbasket och massa mental träning. hur roligt kan det bli?!
men imorgon så blir det nog lite roligare. jag ska simma 800 på distansjakten. det blir finemang. dock ska jag matchas mot annie, så det kan kanske bli lite problematiskt att vinna över henne, men det löser sig säkert. då kan jag inviga min nya fastskin också, wihoo!

nu ska jag banne mig gå och sova. annars kommer jag somna här.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0