Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

lamaste dagen. fysik är ytterst lamt. engelska är också lamt. och samhäll är fruktansvärt lamt. men det gjorde min dag att se alla kommentarer på bdb. det har blivt värsta klotterplanket och annelie har fått alla sina fjortisemokompisar på mig. det är ju skrattretande. men malin var snäll och gav sig in i diskussionen och ställde sig på min sida. jag tackar min lyckliga stjärna för det.
träningen var också lam. jag är nog övertränad eller något, för inget funkar. jag tar i, eller åtminstone försöker, men kommer ingenstans och har ändå inte mer än kanske 23 i puls. lite läskigt sådär.

imorgon blir det dock en rätt okej dag. jag har bara psykologi på morgonen, efter träningen, för alla andra lektioner är inställd på grund av begravning. jag känner mig lite elak när jag blir glad för det.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0