Vem kan sätta kedjor på en hurricane?

så. min förkylning har blivit helt katastrofalt utbruten nu. jag är helt plötsligt dunderförkyld. men jag tröstade mig med lite b&j och oc och smallville. smallville är ju nya favvoprogrammet. kan dock vara för att tom welling är snygg. men men... sen hann jag läsa kemin lite och skriva klart spanskan. den kommer ju gå sååå bra imon. typ not. sen har vi ju kemiprov nästa vecka. varför varför valde jag natur?!
men imon blir det nog bra. jag längtar till efter träningen. det brukar alltid bli massa roligt och mysigt. jag tror det är nåt på gång nu. eller, ja. egentligen borde det ju inte vara det, men det känns fan som det. jag kanske inte borde skriva detta, men jag tror jocke ska göra slut med annelie. så om hon läser detta (det tror jag faktiskt att hon gör...) så får hon veta det. men too bad, då. för annelie har ju varit otrogen mot jocke, och det sa jag till honom. han verkade inte bry sig alls, så kär är han ju definitivt inte. and i have to say i'm quite glad.

nej, snart blir det idol och käk och mer b&j för min hals.
pussva*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0