Too good to deny it.

så, träning imorse. den var lagom jobbig. lite ben och lite arm och lite svingstarter och såndäringa. sen åt vi lite snabbt och sedan bar det av till brinellhallen för att gå igenom styrkeövningarna. det tog hela eftermiddagen. det blev lite segt i slutet, men vi hade ändå roligt, "vi längre".

och imorgon är det skola. hur ska jag palla? och på tisdag ska vi åka till almesåkra med ettorna. should be alltime. jag är sjuk då. punkt.

jag försöker och försöker. han bara ignorerar mina sms och när jag försöker snacka med honom. men han bekräftar mig ändå fysiskt i verkligheten. varför? hur tänker han? jag är nästan säker på att han vill, men han säger aldrig något...

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0