och känslorna faller fritt på midnattsgatorna,

så, ja, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. jag har rätt tråkigt. jag har egentligen haft rätt tråkigt hela dagen. hm. jag får väl göra en dagens, så länge.

Dagens humör: glad och uttråkad.
Dagens borde: plugga.
Dagens måste: inget. möjligtvis stretcha bröstmusklerna.
Dagens frisyr: lagom skabbigt.
Dagens klädsel: röd t-shirt från zara och mjukisbralls, alternativt cheapmonday-jeans.
Dagens planer: käka ben&jerrys och kolla på tv och sitta här. kanske vara social med m&p och b&m och kurt.
Dagens vill ha: en pojke och bekräftelse av honom. gärna lite bekräftelse av någon av mina vänner.
Dagens längtan: håkankonserten!
Dagens beroende: veronica mars.
Dagens skratt: hela middagen.
Dagens irritation: att alla dissar mig.
Dagens kommentar: ingen spec.
Dagens låt: det är så jag säger det - håkanälsk.
Dagens vän: ingen.
Dagens onyttiga: massor. men det är ju faktiskt lördag.
Dagens misslyckande: inget.
Dagens köp: ben&jerrys och cosmopolitan.
Dagens värda: att björn och marie och kurt är här.
Dagens bästa: hos susanne, osteopaten.
Dagens sämsta: bakslaget med att äta för mycket god mat.


/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0