och jag trampar runt i resterna utav vårt liv,

äntligen fredag. så sjukt skönt och välbehövt med helg.

igår var det bra. vi slapp springa 2000 på gympan, vi spelade badminton istället, vilket resulterat i världens träningsvärk i högerarmen nu. på matten fick vi tillbaka provet, mvg kirrat. mats hade kopierat mina lösningar och delade ut dem till klassen, för han tyckte de var så bra och tydliga. det var lite gött, faktiskt. lite cred ska man la få. och spanskan sist på dagen var som vanligt rena döden. man pallar inte riktigt två och en halv timmes språk sist en torsdageftermiddag. träningen igår var också rätt jobbig. vi körde typ 300 insim och sen 600 fr med streamlines i vändning. sen var det 1500 tid och puls. jag hade typ 21.14. rätt okej, ändå. sen hade vi kanske en och en halv minuts vila och sedan var det 800 tid och puls. jag hade 10.53. också rätt okej, med tanke på att vi precis simmat en femtonhundring max. jocke var också rätt död, jag körde till och med om honom. han hade typ 11.07. sen fick vi vila litegrann till och sedan blev det 3x400. spec, medley varannan, tid och puls. alltså: 400 bröstsim, typ 7.40, 400 medley, typ 7.01 och 400 bröstsim, typ 7.45. sen var jag och alla andra lite lätt döda. mina armar ruttnade av. för att använda ett beprövat uttryck. efter träningen så var alla i lilla och pratade och låg och flöt på feting skumgummigrodorna. men alla gick upp en efter en och tillslut var det bara jag, jocke, viktor och william kvar. viktor och william låg under vattnet och sjöng och försökte gissa vilken låt det var. det roligaste var när william helt plötsligt kom upp och hostade jättemycket och samtidigt asgarvade. han hade fått en kallsup. haha. jag och jocke låg och snackade och jag frågade honom om det där och lite andra grejer med. och sen var jag tyvärr tvungen att gå...

idag var det också rätt bra. svenska, matte och fysik var allt rätt lamt. sen hade vi ingen psykologi så jag hann hem en stund innan träningen och städade lite. sen blev det träning och 40x50. så standard på fredagarna. men idag gick det inget vidare. jag var aldrig under 38 och jag skulle sluta på 37.0. men det funkade ändå. imse hade roligt och glömde hela tiden bort att jag låg tio efter erik. haha. i slutet på passet körde vi en valfri spurt också. jag körde fjäril mot jocke. 37.4 hade jag, typ bajs. jag fick en kallsup och rådog sista sju. HAHA.

nu är b&m här. de är roliga. så jag ska nog gå och vara social med dom. eller så sitter jag kvar här, men springer och gör lite popcorn och sitter sen och är social med steven på msn istället. hm. det lutar åt det senare alternativet.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0