jag har inget liv.

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen" en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!

1. jag heter: Emma Rignell.
2. jag gillar: Jozyälsko <3
3. jag hatar: Pontus, joz kusin. (HAHA)
4. jag är kåt i: Alex.
5. jag är verkligen superkär i: Carl W.
6. snyggast i världen: Imse.
7. fulast i världen: Tobbe Lingh.
8. äckligast i världen: Eva.
9. muppigast i världen: Oscar.
10. tråkigast i världen: Ebba.
11. jag ska satsa på: Neil.
12. bästis: Hem.
13. jag vill ha sex med: Alice <3
14. hatar jag mest: Lukas.
15. jag har en hemlighet med: Engberg.
16. jag skäms över: Matildo <3

som sagt, jag har fruktansvärt tråkigt.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0