I've loved you, since the very first moment I saw you.

jobbig dag. jag tycker inte om fysik. vi har prov om två veckor. redan, liksom. jag tycker inte om engelska. som tur är så har vi ingen engelska nästa vecka. jippy! jag tycker definitivt inte om samhällskunskap. och vi har prov NÄSTA VECKA! aaah, jag kommer dö och eller få ig. dock hade vi väldigt roligt på lunchen. michan satt och tänkte en lång stund och sen sa hon till saba: "får man inte ta någonting alls i munnen när man fastar?" shit vad vi garvade. och sen skulle moa gå på toa. när hon kom tillbaka sa tamara: "gick det bra?" och jag sa: "gick det?" HAHAHA xD vi är lite snuskiga just idag. maha.
ïmorgon blir det nog bra. träning och skola. sen lite kemiplugg och sedan skolan och info för niorna på kvällen. super!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0