It would protect you in your sleep.

okej. gårdagen var både bra och katastrof.
fysikprovet gick VERKLIGEN åt helvete. jag tror att det aldrig förut har gått så jävla dåligt på ett prov. jag får nog bara g. BAJS!
engelskan var ovärd och samhällen var faktiskt rolig. vi pratade lagar och knäckte varandra till höger och vänster. sånt är roligt. träningen var slapp, bortsett från 6x100 enarmsmedley fart 2-3 acc. men annars var det rätt soft. sen körde vi lagkapp och mitt lag lyckades varva det andra. haha, owned! :D sedan så låg jag och jocke och pratade länge länge i lilla. kallt som fan var det, men ändå mysigt. han är bra som fan, den pojken.

imorse var det träning igen. varför, liksom? efter träningen hade jag massa tid, för en gångs skull, i och med att jag inte behövde fixa mig så mycket. sen drog jag till skolan och dödade tid innan vi kunde gå och pricka av oss och döda ännu mer tid innan starten gick. brinellmaran. bajs. jag och saba sprang och gick till och från. egentligen helt sjukt jobbigt, men efteråt är man alltid jättenöjd. vi gick runt på typ 1.40. typ århundradets sämsta tid, men ändå. vi hade ju inte direkt satsat på att komma först, maha.
sen lyckades jag ta mig i kragen och åka hem och duscha och käka. jag stannade dock på ica och köpte glass. jag känner mig sjukt värd det. speciellt eftersom min hals är sjuk och svider varje gång jag sväljer. OCH så har jag fått dagens motion idag, så jag får unna mig lite (eller mycket) glass, inte sant?

nej, nu ska jag plugga och ringa runt och ragga praktikplats. wish me luck!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0