It hurts so bad.

aj, vad jag har ont. jag har nog fått en låsning eller nåt i korsryggen. igår innan jag skulle gå och lägga mig gjorde det förjävla ont och jag kunde knappt gå. imorse när klockan ringde vid halv sju så var det inte lika farligt längre, men det gjorde fortfarande helt sjukt ont i vissa lägen. därför sitter jag här nu snarare än att jag är i skogarna runt almesåkra och går i decimeterdjup lera. ingen träning för mig ikväll heller. dock ska jag ändå åka ner till simhallen för att snacka lite med anders och förhoppningsvis så är petra där och då kan hon kanske massera mig lite. så idag ska jag bara ta det lugnt. ligga vid tvn och kolla på oc och veronica mars. nöta, nöta. plugga lite samhäll. vi har nån form av prov imorgon och jag kommer så få ig. blä på samhällskunskap. det kan gå och dö, eller nåt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0