I'm in the corner.

jag är sjukt förbannad. alice är sjukt förbannad. jag och alice är förbannade tillsammans på samma person. han är så jävla falsk, att folk inte insett det än. det är lite som med becca. hur som helst så säger viktor att han hatar mig. varför det, liksom? jag har fan inte gjort honom något, jag försöker faktiskt vara lite schysst. han är så JÄVLA omogen!

i alla fall. idag var det okej. skola och så var hyfsad. sedan hem snabbt som ögat och slänga i sig lite mat och sen dra och träna. det skulle vara syrapass, men det var det nog inte riktigt. även om det var en serie på 2000 med fart tre och fyra. men som sagt, inte speciellt jobbigt. sen segade jag och alice oss och snackade jättelänge. hon hängde till och med mig och handlade så att vårt samtal inte skulle ta slut. vi rådampade på erik. jag blir så trött på killen. BLÄ!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0