If I hang myself in the Christmas tree, would you be missing me, would you be missing me?

jag ska seriöst gå och dö nu. det var fruktansvärt och jag kan aldrig någonsin mer kolla vissa personer i ögonen. helt sjukt pinsamt. för att göra en lång historia kort: alice, matilda, kajs vet. och kajs mamma. och imse. VAFAN ska jag göra?!

i övrigt var dagen ändå rätt bra. skolan var inget nämnvärt. dock fick vi info om onsdag. jag, moa, albin, steven, ante och natha ska vara informatörer när niorna kommer hit. jag ska stå i ina's. det blir fina grejer. maha, jag ska inviga viktor i nv-familjen, haha.

katastrof. alice försöker få mig att berätta för viktor. this can't be good.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0