Hon har skeva framtänder, och går som en studsande boll.

igår var det okej. gympan var helt sjukt jobbig. michan hade elevlektion och körde boxercise. aj mina armar och skulderblad. som om jag inte hade ont överallt sen innan, liksom. matten och kemin och allt annat var bara allmänt lamt. efter lunchen så var det en rätt trist föreläsning om vindkraft och sen hann jag gå typ 40min på spanskan. jag skulle egentligen snackat om min bok, men jenny var inte där, och kom inte tillbaka innan vi slutade så det var rätt ovärt. sen drog jag hem på mina skakiga ben och åt och pluggade lite innan träningen. träningen var förresten värsta rolig. vi körde inte alls många metrar utan körde massa starter, ryggsimskickar, streamlines och vändningar. sånt däringa roligt. jag är, som alla vet, katastrofalt usel på att göra ryggsimsstarter. HAHA. sen snackade jag och jocke längelänge i lilla. asså, vafan har hänt med värmen där? den verkar bara bli kallare och kallare för varje träning. hmpf. likaså har ju vädret också blivit kallare. blä för höst och vinter. sol och varmt ska det vara. ge mig värme nu, tack!

idag var det också okej. enda värda lektionen var psykologin. fysiken var också rätt värd. jag fick vg+ på provet. jag hade faktiskt alla rätt, bortsett från de uppgifterna jag visste att jag inte skulle få nåt alls på. göttans. jag blev lite nöjd ändå då.
träningen var soft. mest drag i rännan plus lite stratos och streamlines. toppning inför imon. jag vet ärligt talat inte hur det kommer gå imon. jag känner mig ju sådär i kroppen. mina benhinnor gör förjävla ont. jag har försökt simma minimalt med bröstsimsben de här två träningarna. onödigt att slita på dem när man egentligen ska vila. och imon blir det ganska mycket bröstsim. men vi får hoppas på att det går bra.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0