För på något sätt hittar det alltid tillbaks till mig.

nu blir det bloggning om igår. jag pallade liksom inte sätta på datorn och så efter träningen. jag kollade idol och heroes istället. och nu har jag sovmorgon, så då har jag tid.

träningen igår var världens tråkigaste. helt sjukt mycket arm och ben likaså. och vi hade andreas. hur roligt kan det bli?
men det var sen EFTER träningen som var grejen. jag kan inte gå in på detaljer, för då kommer jag aldrig mer kunna visa mig ute. men jag är kär, det är fastställt. det är fan definitivt sådana känslor. herregud, vafan ska jag göra?! just för stunden där och då var allt massa bra, men helvete vad det har blivit komplicerat! nu tror jag jag vet hur joz menade när hon inte kunde bli ihop med gustav för att alla tyckte han var ful, konstig och allt därimellan. gud, alla kommer tycka jag är konstigt, som om jag inte var det innan, liksom. jag måste prata med honom. idag. det går inte göra såhär. det är inte rätt. det är så inte rätt. mot någon. VAD FAN SKA JAG GÖRA?!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0