För mycket revolution.

idag var det gött.
jag gick upp och tränade som vanligt. sjukt jobbig träning. vi körde 10st tvålängders med start uppifrån. det jobbigaste är ju att gå upp på kanten, haha. sen körde vi, efter mitt önskemål, 10-10 fjäril. fast det var nog ingen som klarade tio stycken. jag pallade sex, sen missade jag starten. då körde jag två frisim och sen en fjäril till och en frisim i slutet. efter träningen kom mam och hämtade mig och vi åkte hem och jag dumpade mig vid tvn. jätteskönt. sen började skolan vid tio med samhäll. bajs, typ. svenskan var också bajs. hålet var däremot rätt roligt. sist hade vi kemi med niklas. han är ju skitbra, varför har vi inte honom istället för ann? efter skolan drog jag och hämtade ut min håkan-biljett! wihoo! så nu blir det äntligen av, aaah!
nej nu måste jag ta mig i kragen och sätta mig och kolla på matten. eller förresten. palla. jag har ju matte imon, jag kollar på veronica mars och längtar tills imon istället.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0