För hennes panna är så blek.

onsdagar är softa. åtminstone så var det soft idag. träningen var rätt göttig. vi körde lite släp och lite sånt. och så slog vi rekord. fjorton pers! trångt som fan var det. skolan var rätt lam. psykologi och redovisning. jag gjorde som vanligt bort mig totalt. att det ska vara så förbannat svårt att låta bli att staka sig och bara prata ur minnet. GÅ OCH DÖ! sen så gjorde vi samhällen och jag och michan fixade klart engelskan. lite käk på det och sen kunde jag åka hem. sånt är göttans. och nu har jag hunnit läsa igenom fysikkapitlet. jag har prov på tisdag och det lär ju gå bajs. sen ha jag läst typ tio sidor i spanskaboken med. nu är jag värd ett veronica mars-avsnitt, tycker jag!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0