Du kanske tappade den i havet.

lördag. typ mumma.
jag vaknade vid tio kanske, av att kurt kom hem till oss. de andra blev minst sagt högljudda precis utanför min dörr. liite svårt att sova då. så jag gick upp och kolla färdigt på veronica mars första säsongen. massa bra. jag bara väntar på andra nu. vid tre drog jag till klubblokalen och fick massage och så av susanne, osteopaten. helt sjukt skönt. och det hade blivit bättre i axlarna också. det är ju bra. men bröstmusklerna är fortfarande mycket för korta. det är jag och viktor, haha. viktor var förresten också där. imse kom ner när vi var klara och pratade med susanne, så jag gick upp och snackade med viktor och annie och de andra och läste viktors sms. stackars viktor. jag förstår helt seriöst inte alls hur matildo kunde göra slut med honom. egentligen är han ju världens finaste kille.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0