Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam.

så ovärt. söndagar uppskattas inte.

jag måste verkligen plugga fysik. det är hemskt tråkigt. och jag förstår inte ett smack. sen kom jag fram till att jdm är tionde och elfte januari. det betyder att det gör inverkan på den resan vi eventuellt ska köpa till pap i femtioårspresent. men jag vill ju vara med på jdm. jag kan ju inte bara svika laget sådär. speciellt inte nu när jag kanske kan kvala på mer grejer. och om den femtonhundringen vi körde i torsdags räknades och hamnar på octo så är jag redan kvalade till sommaren. det är göttans. och på typ 100med, 50br, och lite annat var jag inte heller så långt ifrån. så det kanske blir individuellt kval i kort nästa år? och ett nytt klubbrekord på 4x50med. DIRR!

nej, nu ska jag doppa näsan i fysikboken och verkligen frossa i A=F s. bajs.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0