Dom är uppe på taken.

Namn: Sandra Jonsson.
Födelsedag: 23 april
Ögonfärg: odefinerbar.
Längd: 174cm.
Högerhänt/Vänsterhänt: högerhänt.
Stjärntecken: oxe.
Skostorlek: 40-41.
Är dina föräldrar skilda? nej.
När går du och lägger dig? inte tillräckligt tidigt för att jag ska kunna vakna pigg nästa morgon.


FAVORIT
Färg: blå.
Mat: lax med fetaost. mumsigt. :D
Sport: simning, no doubt about it!
Djur: katt.
Glass: ben&jerry's, mumsigt. annars himmelsk röra eller kola.
Godis: surt.
Låt: där elden falnar men fortfarande glöder - LW.
Årstid: försommar.

VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor?
journalist eller diplomat.
Hur vill du dö? påkörd av en spårvagn. eller hjärtattack.
Vem får dig mest att skratta? alice <3
Vem har du känt längst? honey.
Vem är blygast?  jag vet faktiskt inte. mina vänner är ju inte blyga när de är med mig.
Vart vill du bo i framtiden? i london.

HAR DU NÅNSIN
Varit kär?
absolut.
Blivit dissad? ja.
Rymt hemifrån? nej.
Skolkat? aldrig.
Sovit utomhus? i tält.
Varit otrogen? aldrig.
Druckit alkohol? vem har inte?
Ätit sushi? sushi är äckligt, men ja, det har jag.
Retats? klart!

DU
Svär?
för mycket.
Sjunger bra? fruktansvärt.
Vill gifta dej? självklart.

THIS OR THAT
Pepsi/cola?
cola.
Choklad/vanilj? choklad.
Jordgubbar/blåbär? jordgubbar.
Kött/Veg? kött.
Tv/film? båda.
MTV/Vh1? MTV.

KAN DU
Vissla?
jag kan till och med busvissla.
Blåsa en bubbla? ja?
Nudda näsan med tungan? nej.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pratade i telefon med?
pappa.
Du sms:ade med? malin <3
Du pussade? malin.


SENAST DU
Skrattade:
för en kvart sen, kanske.
Grät: igår.

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster?
mörker och gatlyktor och husen på andra sidan gatan.
Lyssnar du på musik nu? jadå, håkanlove <3
Vad har du på dig? mjukisbyxor och t-shirt. och trosor och bh, då.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter?
ja, faktiskt.
Mirakel? ja.
Kärlek vid första ögonkastet? mja.
Spöken? njäe.
Tomten? inte längre.

/f.


PS. jocke har dumpat annelie nu. då kanske man äntligen kan få vara ifred på bdb? DS.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0